Profil działalności
Firma ABC Dobrego Handlu prowadzi szkolenia i kursy związane ze zwiększaniem efektywności sprzedaży,
poprawy wizualnej stoisk oraz psychologii sprzedaży z ukierunkowaniem na branże mięsna. Firma
dodatkowo prowadzi szkolenia z zakresu Merchendasingu sklepów ogólnospożywczych w tym również
owoce warzywa. Z coraz większym doświadczeniem rozszerzamy swoją działalność o kolejne zagadnienia
tematyczne takie jak dział piekarniczy, alkohole oraz nabiał.
Zajmujemy się również przygotowaniem wysoko wyspecjalizowanych szkoleń dla konkretnych grup
szkoleniowych. (w tym informatyczne, multimedialne)
Trenerzy firmy –szkolą konkretne umiejętności i zachowania. Pokazują mocne i słabe strony sprzedawców
specjalizujących się w sprzedaży mięsa i wędlin. Uczestników szkoleń uczą jak eksponować towar w ladach
sprzedażowych, jak efektywnie zarządzać gospodarką magazynową, jak pozyskiwać klientów, jak być
skutecznym w sprzedaży. Wszystko to czynią w oparciu o własne doświadczenia zawodowe.
Szkolenia odbywają się w salach szkoleniowych a zdobyta wiedza teoretyczna przenoszona jest na placówki
handlowe.
Misja
Misją Firmy ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz jest działanie na rzecz ciągłego rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych każdego klienta, poprzez realizację działań szkoleniowych, doradczych i coachingowych, przy współpracy z wykwalifikowaną kadrą, przy zachowaniu najwyższego poziomu obsługi klienta.
Wizja
Wizją Firmy ABC Dobrego Handlu jest wzrost rozpoznawalności i umacnianie pozycji rynkowej w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowej, która ma być kojarzona z wysoką jakością, profesjonalizmem, uczciwością i partnerskim działaniem.
Co powoduje, że jedne firmy odnoszą nierzadko spektakularne sukcesy, a inne z trudem utrzymują się na rynku? Czy jest to wynikiem charyzmatycznego lidera, który potrafi zainspirować firmę; czy może kultury organizacyjnej, która utożsamia pracownika z firmą?
Niewątpliwie rozwiązań należy poszukiwać tam, gdzie każdego dnia tworzona jest wartość firmy, tam gdzie tkwi największy jej potencjał – wśród Ludzi i Wartości. To dobrze zmotywowani, świadomi i odpowiedzialni fachowcy, pod przywództwem naturalnych liderów, identyfikujący się ze swoją organizacją, których wartości osobiste są zgodne z wartościami firmy.To właśnie Ci ludzie potrafią szybciej tworzyć produkty, które przyciągają uwagę Klienta. To oni potrafią przerodzić wizję Zarządu w sprawnie działający organizm przedsiębiorstwa i to do nich Klienci chętnie dzwonią i wracają. To właśnie dzięki umiejętnościom i zaangażowaniu ludzi na wszystkich szczeblach organizacji możliwy jest sukces całej firmy.
Wartości Firmy ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz
- dopasowanie do potrzeb klienta,
- wysoka jakość oparta na rzetelności,
- profesjonalizm świadczonych usług poprzez ciągłe doskonalenie zespołu,
- odwaga w realizacji wyzwań,
- kompleksowość usług
Grupą docelową, do której kierowana jest oferta Firmy ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz to zarówno klient biznesowy, jak i beneficjenci projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej dla osób pracujących oraz bezrobotnych. Firma ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz zajmuje się szkoleniami, coachingiem, doradztwem dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
Właścicieli sklepów Menangerów
Kierowników sklepów, działów, stoisk. Sprzedawców.
Motto: „Każdego dnia doskonalimy ludzi i ich otoczenie, by mniejszym wysiłkiem osiągali coraz więcej.”