Profil działalności

Profil działalności

Firma ABC Dobrego Handlu prowadzi szkolenia i kursy związane ze zwiększaniem efektywności sprzedaży,

poprawy wizualnej stoisk oraz psychologii sprzedaży z ukierunkowaniem na branże mięsna. Firma

dodatkowo prowadzi szkolenia z zakresu Merchendasingu sklepów ogólnospożywczych w tym również

owoce warzywa. Z coraz większym doświadczeniem rozszerzamy swoją działalność o kolejne zagadnienia

tematyczne takie jak dział piekarniczy, alkohole oraz nabiał.

Zajmujemy się również przygotowaniem wysoko wyspecjalizowanych szkoleń dla konkretnych grup

szkoleniowych. (w tym informatyczne, multimedialne)

Trenerzy firmy –szkolą konkretne umiejętności i zachowania. Pokazują mocne i słabe strony sprzedawców

specjalizujących się w sprzedaży mięsa i wędlin. Uczestników szkoleń uczą jak eksponować towar w ladach

sprzedażowych, jak efektywnie zarządzać gospodarką magazynową, jak pozyskiwać klientów, jak być

skutecznym w sprzedaży. Wszystko to czynią w oparciu o własne doświadczenia zawodowe.

Szkolenia odbywają się w salach szkoleniowych a zdobyta wiedza teoretyczna przenoszona jest na placówki

handlowe.

Misja

Misją Firmy ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz jest działanie na rzecz ciągłego rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych każdego klienta, poprzez realizację działań szkoleniowych, doradczych i  coachingowych, przy współpracy z wykwalifikowaną kadrą, przy zachowaniu najwyższego poziomu obsługi klienta.

Wizja

Wizją Firmy ABC Dobrego Handlu jest wzrost rozpoznawalności i umacnianie pozycji rynkowej w zakresie prowadzonej działalności szkoleniowej, która ma być kojarzona z wysoką jakością, profesjonalizmem, uczciwością i partnerskim działaniem.

Co powoduje, że jedne firmy odnoszą nierzadko spektakularne sukcesy, a inne z trudem utrzymują się na rynku? Czy jest to wynikiem charyzmatycznego lidera, który potrafi zainspirować firmę; czy może kultury organizacyjnej, która utożsamia pracownika z firmą?

Niewątpliwie rozwiązań należy poszukiwać tam, gdzie każdego dnia tworzona jest wartość firmy, tam gdzie tkwi największy jej potencjał – wśród Ludzi i Wartości. To dobrze zmotywowani, świadomi i odpowiedzialni fachowcy, pod przywództwem naturalnych liderów, identyfikujący się ze swoją organizacją, których wartości osobiste są zgodne z wartościami firmy.To właśnie Ci ludzie potrafią szybciej tworzyć produkty, które przyciągają uwagę Klienta. To oni potrafią przerodzić wizję Zarządu w sprawnie działający organizm przedsiębiorstwa i to do nich Klienci chętnie dzwonią i wracają. To właśnie dzięki umiejętnościom i zaangażowaniu ludzi na wszystkich szczeblach organizacji możliwy jest sukces całej firmy.

Wartości Firmy ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz

  • dopasowanie do potrzeb klienta,
  • wysoka jakość oparta na rzetelności,
  • profesjonalizm świadczonych usług poprzez ciągłe doskonalenie zespołu,
  • odwaga w realizacji wyzwań,
  • kompleksowość usług

Grupą docelową, do której kierowana jest oferta Firmy ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz to zarówno klient biznesowy, jak i beneficjenci projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej dla osób pracujących oraz bezrobotnych. Firma ABC Dobrego Handlu Mirosław Lepiarz zajmuje się szkoleniami, coachingiem, doradztwem dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

Właścicieli sklepów Menangerów

Kierowników sklepów, działów, stoisk. Sprzedawców.

Motto:    „Każdego dnia doskonalimy ludzi i ich otoczenie, by mniejszym  wysiłkiem osiągali coraz więcej.”