Standardy obsługi klienta na dziele mięsno-wędliniarskim z warsztatami ułożenia mięsa i wędlin w ladzie.

Standardy obsługi klienta na dziele mięsno-wędliniarskim z warsztatami ułożenia mięsa i wędlin w ladzie.

Dzięki szkoleniu, uczestnicy: – zwiększą skuteczność w oferowanych usługach lub produktach – nabędą pewności i biegłości w pozyskiwaniu nowych klientów – nauczą się długofalowo współpracować z klientami – będą umieli współpracować z różnymi typami klientów – nauczą się konkretnych technik na wszystkie sytuacje występujące w procesie sprzedaży – odbiorą szkolenie z technik sprzedaży jako motywujące wsparcie w ich codziennej pracy – nauczą się ekspozycji towaru w sklepie ogólnospożywczym.

Ramowy program usługi
1. Rozbiór technologiczny tusz, półtusz, ćwierćtusz- kurczak, wołowina, wieprzowina
omówienie elementów pozyskanych z półtuszy wieprzowej pokazanie standardów rozbiorowych
przydatność technologiczna i kulinarna
2. Rozbiór handlowy
poprawa wyglądu elementów handlowych elementy kulinarne
3. Nadmiar towaru a jego rotacja
omówienie zasady FIFO
wady nieprawidłowej rotacji „obrobienie” towaru, a jego wygląd techniki rotacji towaru
4. Zyskowność, marżowanie
Jak nie tracić na wieprzowinie
Jak zarabiać na kurczaku,
Jak postępować z końcówkami wędlin minimalizacja start na dziale
5. Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej
sposoby prezentacji mięsa z uwzględnieniem natężenia sprzedaży w różne dni tygodnia informacje o surowcu mięsnym z uwzględnieniem jego wartości odżywczych oraz przeznaczenia kulinarnego
utrzymanie właściwej ekspozycji i jej estetyki podczas całego dnia sprzedaży
dekoracje owocowo-warzywne
warunki przechowywania towaru
6. Zasady prezentacji wędlin
wskazanie właściwego miejsca w ladzie w zależności od rodzaju asortymentu
omówienie smaków, przypraw oraz innych cech organoleptycznych, które pomagają przy sprzedaży wędlin
zasadność przygotowania ekspozycji wędlin w plasterkach
7. Klient -wartość bezcenna sklepu
rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
pokonywanie wątpliwości klienta poprzez fachowe doradztwo – dodatkowe pytania, pokazanie kilku sztuk, przekazanie rzetelnych informacji o produkcie
prezentacja oferty, sprzedaż produktów (dostępne metody, narzędzia, mowa ciała)

efekty uczenia się/kształcenia: znajomości standardów obsługi klienta na dziale mięsno-wędliniarskim oraz zasad ekspozycji mięsa i wędlin w ladach chłodniczych.

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

Właścicieli sklepów Menangerów

Kierowników sklepów, działów, stoisk. Sprzedawców.

efekty uczenia się/kształcenia:Ramowy program usługi
1. Rozbiór technologiczny tusz, półtusz, ćwierćtusz- kurczak, wołowina, wieprzowina
omówienie elementów pozyskanych z półtuszy wieprzowej pokazanie standardów rozbiorowych
przydatność technologiczna i kulinarna
2. Rozbiór handlowy
poprawa wyglądu elementów handlowych elementy kulinarne
3. Nadmiar towaru a jego rotacja
omówienie zasady FIFO
wady nieprawidłowej rotacji „obrobienie” towaru, a jego wygląd techniki rotacji towaru
4. Zyskowność, marżowanie
Jak nie tracić na wieprzowinie
Jak zarabiać na kurczaku,
Jak postępować z końcówkami wędlin minimalizacja start na dziale
5. Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej
sposoby prezentacji mięsa z uwzględnieniem natężenia sprzedaży w różne dni tygodnia informacje o surowcu mięsnym z uwzględnieniem jego wartości odżywczych oraz przeznaczenia kulinarnego
utrzymanie właściwej ekspozycji i jej estetyki podczas całego dnia sprzedaży
dekoracje owocowo-warzywne
warunki przechowywania towaru
6. Zasady prezentacji wędlin
wskazanie właściwego miejsca w ladzie w zależności od rodzaju asortymentu
omówienie smaków, przypraw oraz innych cech organoleptycznych, które pomagają przy sprzedaży wędlin
zasadność przygotowania ekspozycji wędlin w plasterkach
7. Klient -wartość bezcenna sklepu
rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
pokonywanie wątpliwości klienta poprzez fachowe doradztwo – dodatkowe pytania, pokazanie kilku sztuk, przekazanie rzetelnych informacji o produkcie
prezentacja oferty, sprzedaż produktów (dostępne metody, narzędzia, mowa ciała)Ramowy program usługi
1. Rozbiór technologiczny tusz, półtusz, ćwierćtusz- kurczak, wołowina, wieprzowina
omówienie elementów pozyskanych z półtuszy wieprzowej pokazanie standardów rozbiorowych
przydatność technologiczna i kulinarna
2. Rozbiór handlowy
poprawa wyglądu elementów handlowych elementy kulinarne
3. Nadmiar towaru a jego rotacja
omówienie zasady FIFO
wady nieprawidłowej rotacji „obrobienie” towaru, a jego wygląd techniki rotacji towaru
4. Zyskowność, marżowanie
Jak nie tracić na wieprzowinie
Jak zarabiać na kurczaku,
Jak postępować z końcówkami wędlin minimalizacja start na dziale
5. Zasady prezentacji mięsa w ladzie chłodniczej
sposoby prezentacji mięsa z uwzględnieniem natężenia sprzedaży w różne dni tygodnia informacje o surowcu mięsnym z uwzględnieniem jego wartości odżywczych oraz przeznaczenia kulinarnego
utrzymanie właściwej ekspozycji i jej estetyki podczas całego dnia sprzedaży
dekoracje owocowo-warzywne
warunki przechowywania towaru
6. Zasady prezentacji wędlin
wskazanie właściwego miejsca w ladzie w zależności od rodzaju asortymentu
omówienie smaków, przypraw oraz innych cech organoleptycznych, które pomagają przy sprzedaży wędlin
zasadność przygotowania ekspozycji wędlin w plasterkach
7. Klient -wartość bezcenna sklepu
rozpoznanie potrzeb klienta przez pytanie i aktywne słuchanie (coś na obiad, produkty dla osób na diecie, produkty o obniżonej wartości tłuszczu, soli)
pokonywanie wątpliwości klienta poprzez fachowe doradztwo – dodatkowe pytania, pokazanie kilku sztuk, przekazanie rzetelnych informacji o produkcie
prezentacja oferty, sprzedaż produktów (dostępne metody, narzędzia, mowa ciała)szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

szkolenie, szkolenia, szkoleniowa, mięso, mięsny, mięsa, mięsna, lada, lady, branża, branży, wędliny, wędlina, wędliniarskie, sklep, sklepy, szkolenia branża mięsna, szkolenia dział mięsny  , szkolenia lada mięsna, szkolenia mięso,  dla, ogólnospożywczy, firmowy, Mirosław, Mirek, Lepiarz, szkolenia ekspedientki, szkolenie mięso, szkolenia wędlina, szkolenia wędliny, szkolenie wędliny,

Grupa docelowa:

  1. Właściciele i kierownictwo sklepów.
  2. Sprzedawcy ww. sklepów